poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Libster Award





Zostałam nominowana do Liebster Award. Wiem, że powinnam nominować kilkanaście pisarek, ale tego nie zrobię. Po długiej nieobecności w naszym świecie FFTH nie jestem w stanie odpowiedzieć kto mnie aż tak bardzo zaintrygował swoją historią, żebym miała go nominować. Jeśli nadrobię zaległości i jakieś opowiadanie zwróci moją szczególna uwagę, autor/autorka na pewno się o tym ode mnie dowie. 










Pytania + odpowiedzi dla xoxo [naiwna-istota.blogspot.com]

1. Od którego roku jesteś fanem TH?
  • Od 2005 roku, po tylu latach jestem nawet w stanie podać dokładną datę - 15.11.2005
2. Co najbardziej podoba Ci się w Billu/Tomie/Gustavie/Georgu?
  • Gustav <3. No, a popatrzcie przez chwilę na niego. Czy jesteście w stanie się nie uśmiechnąć na jego widok? Z tym dlaczego właśnie on jest moim ulubionym członkiem Tokio Hotel zadecydował przypadek.ustaliłyśmy, że każda powinna mieć swojego "ukochanego" do którego będzie wzdychać po nochach. Mi został Gustav, bo cała reszta chłopaków była już zajęta przez resztę przyjaciółek. A dziś wiem, że nic nie dzieje się bez przyczyny. Uwielbiam w nim ten stoicki spokój. Przecież jest gwiazdą! Ma forsę. Ma wszystko czego tylko zapragnie. a i tak nie afiszuje się z tym. To właśnie w nim ubóstwiam.
  • Bill- uwielbiam w nim to, że bez względu na to co o nim mówią ludzi on jest sobą i nie zmienia się
  • Tom- w Tomie lubię to, że tak naprawdę my się możemy domyślać po jego zachowaniu, czynach czy też gestach jaki jest, a tak naprawdę nic o nim nie wiemy. I właśnie to mnie w nim intryguje- tajemnica w nim zawarta- Wszyscy cie znają, a tak naprawdę nikt nie wie jaki jesteś.
  • Geoś- do dziś o nim wiem najmniej. Przepraszam....
3. Ulubiona piosenka TH?
  • Wir Sterben Niemals Aus
4. Ulubiony film?
  • 23 blast
5. Przy jakiej muzyce piszesz notkę na bloga?
  • adekwatnej do nastroju odcinka.
6. Czy piszesz notki na bieżąco czy masz już w zanadrzu?
  • na bieżąco, co ostatnio obraca się przeciwko mnie.
7. Z czego czerpiesz inspirację do pisania swojego bloga?
  • z życia? Tak, zdecydowanie to jest idealna odpowiedź
8. Czy kiedykolwiek wzorowałaś się na blogu innej osoby?
  • nie. Od samego początku starałam się stworzyć coś swojego. Oczywiście nie zaprzeczam, że nie radziłam się innych autorek, bo tak było i to wiele razy ( dziewczyny bardzo wam dziękuje- Ka., Pati <3, Lizz), ale tak jak na początku wspomniałam od samego początku chciałam sobie wyrobić swój styl. Stworzyć swój własny świat, swoją odrębną historię. Ale muszę przyznać, że nie spodziewałam się tego, że kiedyś doczekam takiego dnia gdy ktoś splagiatuje, któryś z moich pomysłów. Gratuluję kreatywności szanowna autorko. 
9. Jakie jest Twoje największe marzenie?
  • mówi się, że jeśli człowiek nie ma marzeń to znaczy że umiera. A wiec czy ja umieram? Pewna cześć mnie na pewno umarła. Może to dziwnie zabrzmi, ale nie mam marzeń. Mam tylko plany i założenia na przyszłość, jeśli to to samo co marzenia to fajnie, znaczy że jakieś tam mam.
10. Ulubiony rodzaj książek?
  • nie ma, czytam wszystko co wpadnie mi do ręki. Lecz przyznaję, że ulubioną serią jest Harry Potter, mam do niego słabość.
11. Ile jesteś w stanie przeczytać książek w ciągu roku?
  • tyle ile wpadnie mi w ręce.



 Pytania + odpowiedzi dla cupid arrow [cupid-arrow.blogspot.com]

1. Kiedy zaczęła się chęć pisania?
  • chciałam zbawić świat i uratować ludzkość przed zagładą głupoty! nie no, a tak naprawdę chciałam czuć się choć w najmniejszym możliwym stopniu komuś potrzeba, przez kogoś doceniona, ale nie jestem w stanie powiedzieć kiedy narodziła się u mnie chęć o pisania. Zapewne w tak zwanym międzyczasie.
2. Dlaczego chcesz ukazywać to innym?
  • jest to idealna forma terapii, szczególnie dla osób takich jak ja które przeszły w życiu dużo złych rzeczy.
3. Co pchnęło Cię do stworzenia bloga?
  • nic szczególnego. Wstałam pewnego dnia i założyłam bloga, pamiętam, że nie sama. Wraz z przyjaciółką pisałyśmy bloga.
4. Czy jakiś blog\opowiadanie jest dla Ciebie inspiracją?
  • może to brutalnie zabrzmi, ale nie. Żaden blog nie jest dla mnie szczególną inspiracją.
5. Sytuacje, które zdarzają się w Twoim opowiadaniu są wymyślane wcześniej czy podczas pisania odcinka?
  • a z tym to muszę przyznać, że różnie bywa. Czasem zdarza się, że pomysł wpadnie do głowy i na nim opieram cały odcinek,lecz zazwyczaj zaczynam jakieś zdanie i w ciągu pisania dostaję tzw. "olśnienia".
6. Jeśli miałbyś spotkać się z jakąś sławną osobą to z jaką i dlaczego?
  • nie wiem. Nie zastanawiałam się nigdy nad tym. Przypuszczam, że mógłby to być Gustav. Chciałabym mu powiedzieć tylko cześć i poinformować, że istnieje. Sam jego uśmiech by mi wystarczył. No może ewentualnie jakieś namiary, żebym czasem mogła do niego napisać "cześć, co tam?", a on odpowiedział głupie " nic, a tam?".
7.Pisząc następny odcinek, co jest dla Ciebie motywacją?
  • co? nie wiem. Gdyby padło pytanie KTO, już łatwiej byłoby mi na nie odpowiedzieć. Convulette <3. To dzięki niej jeszcze nie porzuciłam tego całego świata TH. To ona za każdym razem gdy zjawiam się na  FB marudzi mi, że chce odcinek i co najważniejsze zawsze gdy jej potrzebuje jest. Tak po prostu, czasem nawet tylko po to żeby pomilczeć. Z tego miejsca chciałam ci moja najukochańsza autorko podziękować, więc dziękuje- tak po prostu, za wszystko.
8. Czy podczas pisania miałaś momenty, że chciałaś porzucić pisanie?
  • tak, wiele razy. Zwłaszcza wtedy gdy zupełnie nieumyślnie pisząc poprzedni odcinek wypisuje rzeczy z których potem ciężko jest mi wybrnąć.
9. Wolisz pisać rano czy wieczorem?
  • zdecydowanie wieczorem. To jest taka pora, że nikt mi nie przeszkadza, bo wszyscy domownicy już śpią. Wokół mnie leci przytłumiona muzyka, w ręku kakao i pisze.
10. Odcinek dodałaś bardzo dawno temu. Wiesz, że wypadałoby coś napisać. Piszesz na siłę czy czekasz na wenę?
  • różnie. Czasem gdy się zmuszam wychodzą naprawdę dobre fragmenty do moich opowiadań. Z moją weną jest jak ze słońcem, niby zawsze gdzieś jest, ale nigdy nie możesz być pewnym kiedy pojawi się na horyzoncie i zacznie świecić całym swoim blaskiem.
11. Masz możliwość wyjechania w góry lub nad morze, co wybierasz? Uzasadnij odpowiedź.
  • MAZURY! To jest jedyne miejsce gdzie naprawdę potrafię odpocząć, zebrać myśli.



Pytania + odpowiedzi dla Kari [365-dni-grzechu.blogspot.com]

1. Dlaczego piszesz?
  • dobre pytanie. Pisze bo lubię, bo inni chcą to czytać. Bo czuję się potrzebna. I nawet jeśli moje opowiadania czytałaby tylko jedna osoba nie zrażałabym się i pisała właśnie dla niej. 
2. Czemu piszesz akurat o tym?
  • jest to temat który znam od podszewki, temat który można ugryźć na kilka sposobów. Stwarza wiele możliwości rozwojowych dla danej historii.
3. Co jest twoją inspiracją?
  • życie, otaczający mnie ludzie i ich historie, które czasem mi mówią. Ja swoją skromną osobą zmieniam czasem lekko bieg opowiadanych przez nich wydarzeń, choć wiem, że oni tego nigdy nie przeczytają, a ich życie wcale się nie zmieni.
4. Lubisz pisać przy muzyce, czy w ciszy?
  • definitywnie przy muzyce.
5. Masz już jakieś blogi na swoim koncie?
  • setki usuniętych. Trzy ocalone.
            * Wir bleiben immer
            * Schatz, du arschloch
            * Von jetzt an

6. Chciałabyś/byś napisać kiedyś książkę?
  • nieszczególnie. Jest mi dobrze tu gdzie jestem.
7. Czytasz książki? Jeśli tak, to o jakiej tematyce?
  • czytam wiele książek. Nie mam upodobanej jakoś szczególnie jednej tematyki.
8. Pokazałabyś swoje opowiadanie na np. konkursie literackim?
  • myślę że tak. W sumie dlaczego nie? Jeśli uważałabym, że jest na tyle dobre aby zająć miejsce na podium to dlaczego by nie spróbować.
9. Boisz się negatywnych komentarzy? Zniechęcają cię czy motywują?
  • Nie boję się, odbieram je jako konstruktywną krytykę, która w pracy każdego pisarza jest ważną częścią pracy nad swoim dziełem. Pamiętajmy, że nawet negatywny komentarz to jest opinia, dzięki której będziemy mogli się zastanowić i dostrzec co robimy źle.
10. Piszesz coś na zapas czy na bieżąco?
  • niestety na bieżąco. Nie jest to dla mnie dobre, no ale cóż.
11. Twoi znajomi czytają twojego bloga?
  • adres znają, ale nie drażni ich tematyka i stwierdzili, że raz na jakiś czas mogą się zmusić.




1 komentarz:

  1. Witaj. Otrzymałaś nominację do nagrody Liebster Award. Więcej informacji na www.cupid-arrow.blog.pl/2015/04/21/liebster-award/

    OdpowiedzUsuń